wtorek, 16 września 2014

START

Postanowiłam zmienić coś w swoim życiu, a konkretnie mówiąc w końcu spełnić marzenia, wcielić je w życie o "idealnej sylwetce" i przestać tylko narzekać w rzeczywistości działając cały czas bez konsekwencji.

Niby jestem aktywna, niby staram się jeść zdrowo, a cały czas jednak coś jest nie tak skoro nie ma tego efektów. Będę publikować na blogu codziennie zdjęcia tego co jem, tego co i jak ćwiczę i mam nadzieję że to mnie zmotywuję, a dla innych osób później będę mogła być przykładem. Chce każdego dnia pokazywać sposób w jaki walcze - nie gotowe efekty za x czasu - tak jak robi to większość dziewczyn. Na wstępie - dziś zważyłam się i waga pokazała 70 kg - TO ZDECYDOWANIE ZA DUŻO. To co chciałabym osiągnąć to 60 kg. Jeśli w 30 dni będzie jakikolwiek postęp, to później już może być tylko z górki ;) Trzymajcie kciuki !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz