wtorek, 23 września 2014

Powrót do treningów :)

Od jutra wracam do ostrych treningów. Od x lat 1 raz w tygodniu gram w siatkówkę i od niedawna zajelam sie rekreacyjne tenisem jednak nie działa to na mnie tak jakbym chciała.
Powrót do biegania co drugi dzien, silownia, zajęcia fitness i treningi interwalowe konieczne! 

Interwały są zdecydowanie najlepsze na spalanie tkanki tłuszczowej. Z reguły wykonuje ćwiczenia 30s x 30s przeplatając ćwiczenie aerobowe z wzmacniającym - 4 serie. Od jutra wznawiam treningi wiec zamieszczę filmik badz zdjęcia z opisem przykładowych ćwiczeń :) naprawde polecam, super spalają tkankę tłuszczową i pobudzają metabolizm nawet do kilku godzin po treningu :)



Dzis niestety przyszły poczta moje zamówione buty, których nie Mogłam sie doczekac. Mowię "niestety" bo przyszedł inny model niż zamawialam i odesłałam z powrotem :( 
Jak widać jeszcze będę musiała poczekać na moje wymarzone buciki. W nowych butach zawsze jakos trening jest przyjemniejszy i łatwiejszy ;) będę cierpliwie ale nadal aktywnie czekać! :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz